A tecnulugia di ricunniscenza faciale si sviluppa à un ritmu alarmante, è u vetru hè in realtà un rappresentante di i sistemi muderni è hè à u core di stu prucessu.
Un articulu recente publicatu da l'Università di Wisconsin-Madison mette in risaltu i progressi in questu duminiu è a so "intelligenza" U vetru pò esse ricunnisciutu senza sensori o alimentazione. "Utilizemu un sistema otticu per cumpressà i paràmetri nurmali di e camere, i sensori è e rete neurali prufonde in un pezzu di vetru finu", anu spiegatu i circadori. Stu prugressu hè impurtante perchè l'IA d'oghje cunsuma assai putenza di calculu, ogni volta cunsuma una grande quantità di batteria quandu si usa u ricunniscimentu faciale per sbloccare u telefunu. A squadra crede chì u novu vetru prumesse di ricunnosce i visi senza alcuna alimentazione.
U travagliu di prova di cuncettu implica a cuncepimentu di un vetru chì ricunnosce i numeri scritti à manu.
U sistema funziona per via di a luce emessa da l'imagine di certi numeri è dopu si cuncentra nantu à unu di i nove punti di l'altra parte chì currispondenu à ogni numeru.
U sistema hè capace di monitorà in tempu reale quandu i numeri cambianu, per esempiu quandu 3 cambia in 8.
«U fattu chì simu stati capaci di ottene stu cumpurtamentu cumplessu in una struttura cusì simplice hà un veru sensu», spiega a squadra.
Si pò dì chì hè sempre assai luntanu da occupà qualsiasi tipu d'applicazione di u mercatu, ma a squadra hè sempre ottimista chì anu trovu un modu per permette capacità di calculu passivu integrate direttamente in u materiale, rendendu pezzi di vetru singuli chì ponu esse aduprati centinaie è migliaia di volte. A natura momentanea di a tecnulugia offre parechji casi potenziali pussibuli, ancu s'ella richiede sempre assai furmazione per permette di identificà rapidamente i materiali, è sta furmazione ùn hè micca cusì rapida.
Eppuru, stanu travagliendu assai per migliurà e cose è infine volenu aduprà in settori cum'è u ricunniscimentu faciale. "U veru putere di sta tecnulugia hè a capacità di trattà subitu compiti di classificazione più cumplessi senza alcun cunsumu d'energia", spieganu. "Questi compiti sò u puntu chjave per creà intelligenza artificiale: insignà à e vitture senza cunduttore à identificà i segnali stradali, implementà u cuntrollu vocale in i dispositivi di cunsumu, è parechji altri esempi".
U tempu ci dicerà s'elli anu righjuntu i so scopi ambiziosi, ma cù u ricunniscimentu faciale, hè certamente un viaghju preoccupante.

Data di publicazione: 9 d'ottobre di u 2019